Haberler

CEJA yeni kimliğini açıklıyor

55. yıl dönümünü kutlayan CEJA (Avrupa Genç Çiftçiler Konseyi), Brüksel'de Aralık ayında yeni görsel kimliğini ve yeni logosunu tanıttı.

Avrupa Parlamentosu'nda bir kutlama resepsiyonu verildi ve resepsiyona etkinlikte konuşan ve EPP Grubu'nun Başkan Yardımcılığı ve Avrupa Parlamentosu Üyeliği görevini yürüten Mairead McGuinness dahil olmak üzere pek çok Avrupa Parlamentosu Üyesi katıldı.

CEJA Başkanı Matteo Bartolini'ye Başkan Yardımcılarından oluşan bir ekip eşlik etti ve birlikte yeni logoyu tanıttılar. Yeni logonun tanıtımının zamanlaması ise, hem CEJA hem de AB kurumları için uzun bir müzakere sürecinin sonunu müjdeleyen Ortak Tarım Politikası reform paketinin Konsey tarafından kabul edilmesine denk geldi.

Tanıtım etkinliğinde konuşan Matteo Bartolini yeni Ortak Tarım Politikasını bir başarı olarak selamladı ve şunları dile getirdi: "Yeni ve daha genç bir Ortak Tarım Politikası ile daha iyi uyum sağlamak üzere yeni ve daha genç bir görsel kimlik yaratmak için geleceğe bakmak amacıyla CEJA'nın imajını yenilemeye karar verdik."

Massey Ferguson, Avrupa çapında 1,8 milyon genç çiftçiye temsil imkanı sağlayan ve temel amacı gençleri çiftçiliğe yönlendirmek olan CEJA projesinin resmi ortağıdır.


Avrupa Parlamentosu'nda düzenlenen CEJA resepsiyonunda çekilen fotoğrafta, Massey Ferguson Direktörü, Satış Mühendisliği ve MF Marka Geliştirme'den sorumlu Campbell Scott, Matteo Bartolini ve Mairead McGuinness'e takvim hediye ediyor.

“We have decided to refresh CEJA’s image in order to look to the future..."