Haberler

Massey Ferguson müşteri destek hizmetlerini tanıtıyor

Massey Ferguson MF çiftlik ekipmanlarının edinilmesini ve çalıştırılmasını kolaylaştırmaya yönelik bir dizi müşteri destek hizmetleri başlatmaya hazırlanıyor.

‘MF Hizmetleri’ olarak hazırlanan servis ile ilgili bu pakette finansman, genişletilmiş garanti ve hizmetler, telematikler, hassas tarım teknolojileri ve orijinal parçalar yer alıyor.

Pazarlama Hizmetleri Direktörü Campbell Scott, “Nihai amacımız faaliyet masraflarına, iş planlama ve bütçeye dikkat eden çiftçiler ve tarımsal yükleniciler için tarım ekipmanlarımızı mümkün olduğunca erişilebilir ve uyarlanabilir hale getirmek,” diye açıklıyor. “Ürünlerimizin müşteriler tarafından halihazırda gelir oluşturacak tarım makineleri olarak satın alındığını biliyoruz. Amacımız ise müşterilerimizin makinelerinin en üst seviyede operasyonel verimlilik sağlaması ve mümkün olduğunca kesintisiz çalışmasıdır.”

Almanya Hannover'de bu yıl gerçekleştirilecek Agritechnica Fuarını ziyaret edenler aşağıda ayrıntılarıyla açıklanan geniş hizmet seçenekleri birinci elden keşfetme fırsatı bulacak.

MF Hizmetleri

MF Care: Bu seçenek servis ve garanti dahil olmak üzere uygun maliyetli ve gelişmiş bakım paketlerini içeriyor. Bu özel teklif, makinenin yaşı, kullanım süresi, makinenin özellikleri ve gerekli kapsam seviyesine göre müşteri gereksinimleri doğrultusunda özelleştirilebilir.

MF Connect: Makine yönetimi için telematikten yararlanılan bu seçenekte iki bağlantı seviyesi sunulur. Birinci seviye müşterinin MF makinesinin performans özelliklerini ve konumunu kişisel olarak kontrol edebilmesi için bir internet sitesine erişmesini sağlar. Daha kapsamlı sürümü ise müşterinin yerel MF Satıcısına erişim hakkı vermesiyle satıcının önleyici bakım sağlamak üzere bilgilere erişmesini sağlar.

MF Teknoloji: Bu geniş teknoloji çözüm seçenekleri uydu kontrollü kullanım sağlayan Otomatik Rehberlik, ISOBUS ekipman yönetimi ve görev yönetimi ve değişken oran kontrolü gibi hassas çiftlik araçları içermektedir. Tüm bu çözümler maliyet ve girdilerin optimum olarak kullanılmasıyla tüm çiftlik faaliyetlerini daha üretken ve daha verimli hale getirmek üzere tasarlanmıştır.

MF Teknik Destek: Massey Ferguson ekipmanlarını desteklemek üzere servisteki makinelerin kullanım sürelerini ve sürekli iyileştirilmesini sağlamak üzere sistemlerden, süreçlerden ve kişilerden oluşan bir ağ oluşturulmuştur. ‘Tek numara üzerinden’ iletişim ile 7/24 yardım hatlarına ek olarak MF teknik mühendisleri, daha iyi bir operasyon performansı sağlamak üzere proaktif ürün iyileştirmesi sunmak üzere çiftçi, MF Bayileri ve mühendis arasında bilgi paylaşımı sağlayan bir altyapının parçasıdır.

AGCO Parts: AGCO Parts tarafından sağlanan birinci sınıf lojistik hizmetleri her Massey Ferguson ürününün kullanım ömrü boyunca makine servisi ve onarımı standart olarak sunulur. Massey Ferguson mühendislik kalite standartlarına uygun olarak monte edilmesi ve çalışması garanti edilen orijinal parçaların sağlanacağını bilen müşteriler makinelerini huzurla kullanmaya devam ederler.

AGCO Finans: Gelişmiş ve uzman bir ekibin desteklediği Massey Ferguson ürünleri müşterinin seçeceği nakit akışı ve ödeme tercihlerine göre finanse edilebilir, bu şekilde çalışan çiftçiler en pahalı seçenekleri edinme olanağına kavuşur.

Campbell Scott “Günümüzde başarılı olmak isteyenler yalnızca yüksek performanslı, güvenilir ve ekonomik araçlara ihtiyaç duymuyor, aynı zamanda en uygun hizmetleri sağlayan profesyonel bir iş ortağı arıyor,” diye açıklıyor. “MF Hizmetleri ile müşterilerimize işlerini yolunda tutacak ve ekipmanlarının çalışmasını sağlayacak mevcut ve gelecekte sağlanacak tüm hizmetler için tek bir başvuru noktası sunuyoruz. MF Hizmetleri makinenin çalıştığı her saatin başarılı geçmesini ve müşterilere çiftçiliğin temel unsurlarına odaklanmasını sağlıyor.”